اولین کلام من و تو.......

                                               به نام خدای مهربان

 

 

سلام عزیزم  

من این وبلاگ رو باکمک دوست خوب و خیلی مهربونم خاله ریحانه  درست کردم .البته راستشو بخوای کمکی نکردم همه کارها رو خودش کرد.  

عزیزم این وبلاگ رو درست کردم تا برات قصه بگم ............از همین الان که نیومدی تا زمانی که بدونم تو به قصه هام گوش می کنی....شاید بتونم از این طریق خیلی از چیزهایی که می خوام یاد بگیری تا یه انسان خوب باشی رو بهت منتقل کنم. می نویسم تا روزی که خودت بیای و بخونی از همون موقعی که خواندن دست و پا شکسته رو یاد بگیری تا وقتی که خودت بتونی بنویسی با مامان یا به تنهایی..   

اینجا من و تو برای هم و برای همه اونایی که دوست داریم قصه می نویسیم و ازشون می خوایم برامون قصه بنویسند......... 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرینا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

شیرین جون تبریک میگم تاسیس وبلاگت رو.

خواستم اولین کسی که برات پیغام میزاره خودم باشم.

ایشالله زودی خود نی نی هم میاد.

از قول نی نی :
مرسی خاله آرینا . مامانم وبلاگ نی نی شما رو هم دیده می گه خیلی قشنگه . امیدوارم اونم بتونه برای من یه دونه خوشگلشو درست کنه.
از قول مامان نی نی :
ممنون آرینا جون واقعا هم اولین نفری هستی که نظر گذاشتی یه دنیا بوس . امیدوارم به قول نی نی منم بتونم به هنرمندی خودت باشم و وبلاگ قشنگی درست کنم. به امید روزی که نی نی هامون با هم راه ما رو ادامه بدن...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد