مقدمه ای برای قصه های من و تو...

سلام نازنینم شب به خیر... 

فرشته کوچولوی من که هنوز تو آسمونایی و تصمیم نگرفتی بیای پیشم.....ناز تو و نیاز من.... راستی من قراره اینجا خیلی از احساسم با تو حرف بزنم بچه با جنبه ای باش و بدون که بعدا حق هیچگونه سوءاستفاده از مطالب این وبلاگ رو نداری گفته باشم .....  

اینم به افتخارت چون خیلی گلی......

 

 

 

 

 

 

خوب می خوام کم کم  قصه گفتن رو برات شروع کنم . اول از قصه هایی که نسل به نسل گشتند تا به ما رسیدند اونایی که قهرمان کودکی های ما بودند. مثل شنگول و منگول و حبه انگور. خاله سوسکه. حسن کچل . شاهزاده هایی که به جنگ دیوها می رفتند و ....  

 

 

 

  

 

 

 

 

هر چند که همون موقع ها داستانهای دیگه ای روی کار اومده بود با قهرمانهای دیگه ..سیندرلا اومد با کفش بلورینش. سفید برفی با هفت تا کوتوله اش. پری دریایی با شاهزاده زیباش . شنل قرمزی با اون گرگ بد گنده......  

 

 

تازه این اول راه بود کم کم قصه های ایرانی کم رنگ و کم رنگ تر شد در عوض داستانهای فرنگی که خدایی خیلی هم جذاب و دوستداشتنی بودند رفتند روی صفحه تلویزیون..پینوکیو با اون دماغ درازش . سندباد با اون کلاغ با مزه اش و خیلی داستانهای خوش آب و رنگ تصویری دیگه...

 

 

 

 

حالا هم که دیگه نوبت شرک و عصر یخبندان و نمو و گارفیلد و بقیه است....... 

 

 

 

کوچولوی نیومده من لابد از همون جایی که هستی با تعجب می گی این مامان زمینی من چه موجود عجیبیه.....چی میگه واسه خودش. اما صبر کن .....کلی باهات کار دارم یعنی من و تو کلی باهم کار داریم............اگه عمر یاری کنه و تو در این دنیا سهم من باشی.... 

این مقدمه رو داشته باش تا شبهای بعد که شروع کنیم به داستان سرایی..... شب خوش با یه دنیا بوسه و عشق برای تو که نیومده اینقدر عزیزی......

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

وبلاگ خیلی خوبی داری، همین جور ادامه بده. می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. من روزی 1000 تا بازدید دارم اگه مایل هستی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

مرسی از نظرتون حتما اینکار رو می کنم. لطفا بازم نظراتتون رو بگید.

فاطمه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ق.ظ

واااااااااای شیرین جون چقدر با احساس ودر عین جال با مزه نوشتی امیدوارم کوچولوی قشنگت زودتر بیاد تا این قصه ها رو براش تعیرف کنی عزیزم
موفق باشی

از قول نی نی :مرسی خاله مهربون.........مامانم می گه هم مامان مهربونی هستی هم خاله خیلی مهربون .امیدوارم یه روزی من و نی نی شما با هم دوست بشیم.هر وقت مامانم منو آورد مشهد بیام ببینمش
از قول مامان نی نی : فاطمه جون دوست مهربونم خیلی ازت ممنون..یه دنیا بوس برای خودت و نی نی ناز تو دلت..........

ری را چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ http://banoyeetanha.blogfa.com/

سلام
بابا
داستان نویس درجه یک
ایشتااله به زودی من و تو یه نینی خوشگل می یافته تو دلهامون
نمی دونم این ماه چقدر امیدوارم
ایشالله
خدا به همه عاشقای نینی
کمک کنه
آمین
یا رب العالمین

از قول نی نی : سلام خاله ری را ..منم تو داستانا به مامانم کمک می کنم هاااااااا.فعلا از اون بالاها بعدا از همین جا...بازم بیا داستانامون رو بخون.
از قول مامان نی نی : مرسی ری را جونم منم امیدوارم روزی من و تو و بقیه دوستان طعم شیرین مامان شدن رو بچشیم....

مامان چکاوک چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://salisosol.blogfa.com/

سلام شیرین جون
وبت خیلی خوشگله

تبریک

از قول نی نی : مرسی خاله چکاوک . شما هم بیاین اینجا دوباره..
از قول مامان نی نی: چکاوک عزیزم مرسی امیدوارم این ماه مامان بشی و دوباره بیای نظرتو بنویسی.بوسسسسسسس

غزل چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://roozhayghazal.blogfa.com

سلام سلام شیرین عزیزم
وای ترکوندی چه وب قشنگی درست کردی عزیزم مبارکه به من هم سر بزن

ننه رحمت چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام به خاله جون خودم امیدوارم زودتر بدنیا بیای و بزرگ بشی تا بتونی خودت وبلاگتو بچرخونی
فدای تو ننه رحمت

از قول نی نی : خاله ریحانه جونم خیلی ازت ممنون که برام وبلاگ درست کردی .این یه یادگاری بزرگه که همیشه برام می مونه .من مطمئنم که با نی نی شما دوست صمیمی می شم.........
از قول مامان نی نی : ریحانه جون یه دنیا بوسسسسسسسس نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم واقعا ممنونتمممم یه دنیای دیگه برام درست کردی که خیلی دنج و دوست داشتنیه. امیدوارم جبران کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد